Supervizija
Supervizija razvojne analitične psihoterapije – individualna
V supervizijskem procesu učimo psihoterapevtsko tehniko in intervencije ter pomagamo razumeti odnos in proces, ki potekata med psihoterapevtom in pacientom.
Supervizija je izkustveno učenje, v katerem supervizant prikaže neki del svoje psihoterapevtske obravnave s pacientom z namenom, da vidi sebe v terapevtski situaciji. Ta izkušnja in to učenje mu podpirata strokovni in osebnostni razvoj.
Supervizija omogoča in podpira:
- učenje prepoznavanja fenomenov in procesa terapije
- učenje tehnike in posameznih intervenc
- prepoznavanje čustvenih odzivov supervizanta
Superviziramo študente (edukante) razvojne psihoanalitične psihoterapije za individualno delo s pacienti, tako z odraslimi, kakor tudi z otroki in družinami. Peter Praper in Polona Matjan Štuhec tudi za skupinsko analizo, Bojana Moškrič pa za sistemsko družinsko terapijo.
Supervizija poteka kot kontinuiran proces za posameznega supervizanta, ki v skupini lahko sledi tudi terapevtskemu procesu, ki jih vodijo drugi člani skupine. Supervizant mora biti na supervizijskih srečanjih redno prisoten ter ob tem posredovati kopije zapisa poteka psihoterapevtskega procesa obravnavanega pacienta. Delo je organizirano v prostorih IKPP, pa tudi po video aplikaciji zoom.
Cilji supervizije:
- širjenje in poglabljanje teoretičnega znanja, metod in tehnik analitične psihoterapije;
- ozaveščanje latentnih dimenzij komunikacije, vključno z značilnostmi obrambnega funkcioniranja, odpora, transfernih fenomenov;
- analiza vloge v formiranju odnosa, saj je medosebni odnos ključni element psihoterapevtskega procesa;
- pomoč pri prepoznavanju in kontroliranju svojega lastnega odziva na pacienta, vključno s kontratransfernimi fenomeni;
- raziskovanje učinkovitosti supervizijskega procesa;
Supervizorji
Pogosta vprašanja in odgovori
Udeležite se
TERMIN
Termin določimo na 14 dni v dogovoru s supervizantom. Prijavite se vsakemu supervizorju osebno ali nam pišite na info@ikpp.si.