Supervizija

Supervizija razvojne analitične psihoterapije – v skupini

V supervizijskem procesu učimo psihoterapevtsko tehniko in intervencije ter pomagamo razumeti odnos in proces, ki potekata med psihoterapevtom in pacientom.

Supervizija je izkustveno učenje, v katerem supervizant prikaže neki del svoje psihoterapevtske obravnave s pacientom z namenom, da vidi sebe v terapevtski situaciji. Ta izkušnja in to učenje mu podpirata strokovni in osebnostni razvoj.

Supervizija omogoča in podpira:

  • učenje prepoznavanja fenomenov in procesa terapije
  • učenje tehnike in posameznih intervenc
  • prepoznavanje čustvenih odzivov supervizanta

Superviziramo študente (edukante) razvojne psihoanalitične psihoterapije za individualno delo s pacienti, tako z odraslimi, kakor tudi z otroki in družinami. Peter Praper in Polona Matjan Štuhec tudi za skupinsko analizo, Bojana Moškrič pa za sistemsko družinsko terapijo.

Supervizija poteka kot kontinuiran proces za posameznega supervizanta, ki v skupini lahko sledi tudi terapevtskemu procesu, ki jih vodijo drugi člani skupine. Supervizant mora biti na supervizijskih srečanjih redno prisoten ter ob tem posredovati kopije zapisa poteka psihoterapevtskega procesa obravnavanega pacienta. Delo je organizirano v prostorih IKPP, pa tudi po video aplikaciji zoom.

Cilji supervizije:

  • širjenje in poglabljanje teoretičnega znanja, metod in tehnik analitične psihoterapije;
  • ozaveščanje latentnih dimenzij komunikacije, vključno z značilnostmi obrambnega funkcioniranja, odpora, transfernih fenomenov;
  • analiza vloge v formiranju odnosa, saj je medosebni odnos ključni element psihoterapevtskega procesa;
  • pomoč pri prepoznavanju in kontroliranju svojega lastnega odziva na pacienta, vključno s kontratransfernimi fenomeni;
  • raziskovanje učinkovitosti supervizijskega procesa;

Supervizorji

Dr. Polona Matjan Štuhec, spec. klin. psih.

Specialistka klinične psihologije, psihoterapevtka, skupinska analitičarka, supervizorka in terapevtka za učno analizo.

Ukvarjala se je tudi z raziskovanjem terapevtskega procesa in terapevtskih dejavnikov. Je soustanoviteljica IKPP in organizatorka študija iz razvojne analitične psihoterapije, kjer tudi predava in izobražuje.

Več …

Bojana Moškrič, spec. klin. psih.

Specialistka klinične psihologije, psihoterapevtka in supervizorka razvojne analitične psihoterapevtske usmeritve, sistemska družinska in partnerska psihoterapevtka.

Je soustanoviteljica IKPP in članica pedagoškega kolegija Študija razvojne analitične psihoterapije, kjer pokriva teme razvojne analitične psihoterapije otrok in mladostnikov.

Več …

Prof. dr. Peter Praper, spec. klin. psih.

Specialist klinične psihologije, psihoterapevt, skupinski analitik, supervizor in učni psihoterapevt za področje dela z odraslimi ter redni profesor klinične psihologije.

Je redni član Group-Analytic Society London. Ima evropsko diplomo EFPA za naziv psihoterapevt in je s tem uvrščen v evropski register psihoterapevtov. Prof. dr. Peter Praper je avtor treh monografij in treh učbenikov s področja psihoterapije in urednik 9 znanstvenih monografij, ki so nastale v psihoterapevtskem bienalu Bregantovi dnevi, za katerega je dal pobudo prav on.

Več …

Pogosta vprašanja in odgovori

Ali moram delati s pacientom zato, da se lahko vključim v supervizijski proces?
Kako dolgo traja supervizijski proces?
Kako dolgo naj hodim k istemu supervizorju?
Ali je bolje, da hodim individualno ali v skupinsko supervizijo?

Udeležite se

Cena 50,00 EUR na srečanje
DDV ni vključen v ceno.

TERMIN

Supervizija v skupini poteka uro in pol vsakih 14 dni. Skupina je polna, ko ima 5 članov. Prijavite se vsakemu supervizorju osebno ali nam pišite na info@ikpp.si.